عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سوالات و نارضایتی نمایندگان از عملکرد بطحایی همچنان وجود دارد.

سرانجام ماجرای استیضاح وزیر آموزش و پرورش/ نارضایتی نمایندگان از عملکرد بطحایی ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  ماجرای استیضاح وزیر آموزش و پرورش بار دیگر شکل جدی به خود گرفت و بعد از جلسه ای که وی با نمایندگان داشت و برخی از آنها نسبت به پاسخ ها اعلام رضایت نکردند، زمزمه استیضاح قوت گرفت تا اینکه امروز اعلام وصول این موضوع با توجه به وجود 21 بند مطرح شد هرچند این موضوع امروز رد شد و شرایط به گونه ای پیش رفت که گویی موضوع استیضاح منتفی است.

اسداله عباسی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت استیضاح سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: نامه استیضاح به هیئت رئیسه نرفته است که بگوییم این موضوع تائید شده است یا خیر.

وی ادامه داد: چند نفر از نمایندگان پیگیر استیضاح وزیر آموزش و پرورش بودند و در صورتی اعلام وصول می شود که تحویل هیئت رئیسه داده شود که هنوز این موضوع محقق نشده است.

عباسی تصریح کرد: البته همچنان نارضایتی نمایندگان  از عملکرد وزیر آموزش و پرورش وجود دارد که انتظار داریم آقای وزیر تدبیری داشته باشند تا مشکلات مطرح شده رفع شود.

انتهای پیام/

نارضایتی نمایندگان از عملکرد وزیر آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم ایرانی
۲۲:۱۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
اقای بطحایی سعی می کنه اموزش وپرورش رو تو مسیر اصلی وواقعی وکارشناسی ان قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
وقتی آقای وزیر آموزش پرورش 3 هفته قبل می‌گویند سامانه تکمیل ظرفیت آزمون فراگیر پنجم "فردا" فعال می‌شود و هزاران نفر همراه با خانواده هایشان منتظر آمدن آن "فردا"می‌مانند و خون دل می‌خورند و آن "فردا" هرگز از راه نمی‌رسد، نتیجه آن برای آقای وزیر جز استیضاح نخواهد بود!
Iran (Islamic Republic of)
حق التدريس بلاتكليف
۰۸:۱۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
چرا در حاليكه مجلس موضوع استخدام معلمين بلاتكليف حق التدريس با بيش از پانزده سال سابقه را تصويب و به وزير اعلام كرده ولي اين آقاي وزير اين دست و آن دست مي كند وهيچ كاري نمي كند .......
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۷:۰۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
استیضاح شود (از طرف تمامی فرهنگیان)
آخرین اخبار