فرماندار لنجان گفت : 30 سال است که لنجان را با جناح بازی اداره کردند و به همین دلیل لنجان با 25 هزار بیکار رتبه دوم بیکاری در استان را به خود اختصاص داده است.

 مهدی صفرخانلو فرماندار لنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت : شهرستان لنجان در همه شاخص ها از سایر شهرستان ها برتر است ، ظرفیت های شهرستان بسیار بالا است و در این مدت بسیاری از مشکلات و پروژه های بر روی زمین مانده در روستا های شهرستان به سرانجام رسید.
چهارمین شهرک حمل و نقل کشور در لنجان

وی ادامه داد: یکی از پروژه ها که در این مدت انجام شد شهرک حمل و نقل شهرستان بود که به نوعی چهارمین شهرک حمل نقل کشور محسوب می شود .

صفرخانلو بیان داشت: هزینه این شهرک 20 میلیارد تومان بود و در واقع به نوعی جایگزین شهرک حمل و نقل امیرکبیر است ؛ با این کار مشکلات کامیونداران بر طرف شد .

وی با بیان اینکه امسال تنها سالی بود که رودخانه زاینده رود در منطقه لنجان خشک شد افزود: بحران آب سختی را امسال پشت سر گذاشتیم و کشاورزان ما کشت نداشتند کشاورزانی که به کشت برنج عادت کرده اند را به سختی توانستیم با برگزاری جلسات بیش از 60 ساعت خانگی با آنان 15 درصد کشت را کاهش دادیم.

فرماندار لنجان با انتقاد از نگاه سیاسی و جناحی که در طول این سال ها به این شهرستان شده است افزود: دوران جناح بازی مربوط به دهه 70 بود و این دوران تمام شده است ؛ باید به فکر اشتغال مردم بود.

وی ادامه داد: مدیران شهرستان در مدت فرمانداری من ساعت کاری خود را افزایش دادند و تلاش مضاعفی در بین مدیران بوجود آمد.

 

انتهای پیام / س

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.