جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در اجرای طرح نظارت بر صنف ضایعاتی در نیشابور چهار واحد صنفی متخلف در نیشابور شناسایی و پلمپ شد.

چهار واحد صنفی ضایعاتی در نیشابور پلمپ شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ محمد رضا عارفخانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: پلیس آگاهی با کمک مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان نیشابور در راستای اجرای طرح نظارت بر صنف ضایعاتی و سمساری برای برخورد با متخلفان، از این واحد‌های صنفی بازدید کردند.

وی با اشاره به اجرای این طرح یک روزه، افزود: با دستور مقام قضائی از ۹ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که ۴ واحد صنفی ضایعاتی متخلف به علت رعایت نکردن قوانین صنفی و خرید اموال مسروقه پلمپ شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با بیان اینکه متخلفان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: در اجرای این طرح تعدادی زیادی لوازم مسروقه مانند وسایل داخل خودرو کشف شد.

عارفخانی به استمرار طرح‌های نظارتی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی در زمان خرید هرگونه وسیله حتما باید مشخصات افراد فروشنده را در دفتر خرید ثبت و مغازه هم مجهز به دوربین‌های مداربسته باشد.

انتهای پیام//ف. ش


استمرار طرح‌های نظارتی در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.