مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از عملکرد چشمگیر شهرستان بردسیر طی سال 96 خبر داد و گفت: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا بتوانیم این قضیه را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جلسه شورای ورزش شهرستان بردسیر که با حضور اکبری مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهندس زورقی سرپرست دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن  وزارت ورزش و جوانان، فرماندار و اعضای شورای این شهرستان در محل  فرمانداری برگزار شد، ضمن تشکر از امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان خادم ورزش استان که با 23 شهرستان در ارتباط هستم، دیدگاه های فرمانداران، ائمه جمعه، و نمایندگان را می بینم و به این پی برده ام که حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی واقعا دلسوزانه برای ورزش کار می کند و دیدگاه های مثبتی در این زمینه دارد.

وی به پیشرفت هایی که طی سال های اخیر رخ داده اشاره کرد و خطاب به حاضران در جلسه افزود: این موفقیت ها در درجه ی اول لطف خداوند بوده و در درجه ی دوم زحمات دوستان و کمک شما عزیزان که این همت شما را در رشته های خاص ورزشیتان نشان می دهد.

امیری خراسانی تصریح کرد: بر اساس اعلام دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، در سال 95، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از بین 31 استان کشور رتبه 28 را داشت که به لطف خداوند، دعای خیر دوستان، تلاش همه مسئولان و بزرگان جامعه ورزش، در سال 96 از بین 31 استان، با 15 پله صعود، 13 کشور شدیم.

وی یادآور شد: بر این اساس، از نظر رشد ما با 15 پله صعود، اولین استان کشور شدیم که 80 درصد رشد را نشان می داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: در سال 97 نسبت به سال 96، 80 درصد رشد داشته باشیم تا بتوانیم به جایگاه های اصلی خود برسیم چرا که واقعا ورزش استان نسبت به سایر استان های دیگر عقب است.

 

امیری خراسانی توصیه کرد: دیدمان را مقداری بازتر کنیم و ملی و بین المللی به قضیه نگاه کنیم.

وی بیان داشت: افتخاراتی که این استان در سطح ملی و بین المللی کسب کرده، نشان دهنده ی این قضیه است که ما می توانیم جایگاه های بالاتری را کسب کنیم.

امیری خراسانی گفت: از نظر عملکرد شهرستان بردسیر طی سال 96 رشد چشمگیر داشته است که باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا بتوانیم این قضیه را ارتقا دهیم.

وی به اتفاقات مثبت ورزش استان اشاره کرد و افزود: در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، بهترین کاروان ورزشی ادوار تاریخ استان کرمان را با 23 نماینده (12 نماینده در ورزش آسیایی و 11 نماینده در ورزش پاراآسیایی) شاهد بودیم.

امیری خراسانی بر هدفمند کردن بودجه های ورزشی در سطح استان کرمان تأکید و تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا با این کار، بتوانیم برای استعدادیابی، استعدادپروری و قهرمان پروری یک کاسه ی بودجه ای مناسبی را تعریف کنیم و با مصوبات از رشته های ورزشی مدال آور حمایت کنیم.

وی به حوزه جوانان اشاره کرد و یادآور شد: یکی دیگر از اتفاقات مثبت در استان کرمان، برگزاری مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور طی سوم و چهارم بهمن ماه به میزبانی این استان است.

امیری خراسانی گفت: این افتخار بزرگیست که شامل استان کرمان می شود، چرا که اولین دوره ی آن در فارس و دومین دوره به استان کرمان رسید.

وی افزود: خوشبختانه استان کرمان در حوزه ی جوانان رشد خیلی خوبی داشته است.

انتهای پیام/ب

شورای ورزش شهرستان بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار