سرپرست استانداری یزد گفت: مسئولان برای رفع ضعف‌ها و کمبود‌های حوزه تحصیلی دانش آموزان همت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  محمدعلی طالبی سرپرست استانداری یزد در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد گفت: برای حفظ ۲۵ سال صدرنشینی پیشنهاد می‌شود همایشی برای تحلیل و ارائه راهکار‌های حفظ این رتبه برگزار شود.

طالبی با تاکید بر توجه به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار افزود: برای موفقیت دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار در آزمون سراسری باید ضمن توجه ویژه به آن‌ها، زیرساخت‌های لازم نیز تامین شود.

وی ادامه داد: برای تشویق دانش آموزان و ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و تحلیل کنکور پیشنهاد می‌شود همایشی تحت عنوان ۲۵ سال صدر نشینی، فرصت و تهدید‌ها در استان برگزار تا در این همایش در مورد راهکار‌ها برای نگه داشتن صدر نشینی اندیشیده شود.

سرپرست استانداری یزد گفت: در زمینه هدایت تحصیلی دانش آموزان ضعف‌ها و کمبود‌هایی وجود دارد که باید برای جهت گیری دانش آموزان برای انتخاب رشته متناسب با نیاز شغلی استان نیز تصمیم گیری شود.

سرپرست استانداری یزد افزود: باید در استان پوشش تحصیلی صد درصد نوآموزان جدی گرفته شود و اگر در منطقه‌ای نو آموزی به دلیل مشکلاتی توان تحصیل ندارد آن را حمایت کنیم.

طالبی دوره پیش دبستانی را از تاثیرگذارترین دوران زندگی کودکان دانست و افزود: شکل‌گیری ابعاد مختلف شخصیتی افراد مربوط در دوران کودکی است.

انتهای پیام/ی

کمبود‌های حوزه تحصیلی دانش آموزان جدی گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار