شهردار اردستان از بهره برداری مرحله نخست طرح بازآفرینی مسجد جامع اردستان با همیاری ستادبازآفرینی شهرستان تا دهه فجر خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن حیدری شهردار اردستان ، با بیان اینکه مردم برای تکمیل و توسعه طرح باز آفرینی لحظه شماری می کنند ، اظهار کرد : عملیات اجرای طرح بازآفرینی محورهای اطراف مسجد جامع به طول ۱۵۰۰ متر مربع کلید خورد که اهمیت این طرح در اتصال به مسیرهای گردشگری شمال و شمال غرب شهر است.

وی افزود : این طرح از امتداد خیابان امامزاده اسماعیل آغاز شده و تاکنون با وجود مشکلات موجود ، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار اردستان تصریح کرد: این طرح با پیش بینی اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بهمن ۹۶ آغاز شد و با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و  میراث فرهنگی در دست اقدام است.

 وی گفت : تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که مرحله نخست طرح با همیاری ستاد بازآفرینی شهرستان تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

 حیدری با بیان اینکه این طرح اکنون در پایان مراحل تکمیل مرحله نخست  قرار دارد ، اضافه کرد : مسئولان کشوری و استانی بارها از این طرح سوی بازدید کرده اند و از نزدیک روند اجرایی آن بررسی شده است.

شهردار اردستان با تأکید برلزوم تسریع در تکمیل این طرح عنوان کرد : مردم انتظار دارند هرچه زودتر از این طرح ‌ها رونمایی شود.

انتهای پیام/م

مردم اردستان چشم انتظار تکمیل و توسعه طرح باز آفرینی مسجد جامع این شهر

برچسب ها: شهرداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.