طاهر خانی گفت: اگر رشته رول بال از سوی فدراسیون اسکیت بیشتر حمایت شود، درخشش های بیشتری در آینده خواهیم داشت.

فاطمه طاهرخانی خانم گل لیگ برتر رول بال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه وضعیت رول بال بیان کرد: لیگ برتر رول بال بانوان اولین سالی بود که در سه دوره برگزار شد. دور اول این رقابت ها به میزبانی قزوین، دور دوم  تاکستان برگزار شد و دور سوم نیز به احتمال زیاد در تهران برگزار می شود. در دوره اول 10 تیم حضور داشتند که 3 تیم انصراف داد و در ادامه لیگ با 7 تیم پی گیری شد.

خانم گل لیگ برتر رول بال ادامه داد: دور سوم لیگ برتر رول بال 23 بهمن ماه برگزار می شود. سطح رقابت های دور قبل بسیار بالا بود و همه ملی پوشان در این دوره از لیگ شرکت کرده بودند و  تیم هایی که حضور داشتند با تمام قوا شرکت کرده بودند.  

او گفت: من برای اینکه به عنوان خانم گل لیگ برتر دست یابم نیاز به حمایت تیمم داشتم. تیم باشگاه غفاری از اتحاد و همبستگی خوبی برخوردار است و شرایط خوبی در لیگ دارد. در طول این مدت تیم ما بسیار پیشرفت کرده و تصور من بر این است تنها تیمی که در لیگ بانوان  اسپانسر دارد تیم ما باشد. داشتن حامی مالی  به پیشرفت و موفقیت تیم کمک کرده است. ما قرارداد مالی با تیم های باشگاهی نداریم و همه بازیکنان از جیب خود خرج می کنند. نکته مهمی که وجود دارد داشتن حامی مالی است که هزینه های مالی بازیکنان را تقبل کرده است.

طاهرخانی اظهار کرد: حدود دو سال است که وارد این رشته نو پا شده ام. امسال مسابقات جهانی رول بال را پیش رو داریم. در دوره قبل، از  تیم ما حدود 5 نفر وارد اردوی تیم ملی شدند و ایران در بخش بانوان نایب قهرمان جهان شد. اسامی ملی پوشان اعزامی به بازی های قهرمانی جهان امسال، پس از برگزاری دور سوم لیگ اعلام خواهد شد.

او در پایان گفت: مشکل اصلی رول بال نبود حمایت های مالی از این رشته است، حتی اعضای تیم ملی که نایب قهرمان جهان شد هزینه سفرشان را از جیب خودشان پرداخت کردند. اگر این رشته از سوی فدراسیون حمایت شود پیشرفت قابل توجهی خواهد کرد.


بیشتربخوانید:  

رشته ورزشی رول بال نیاز به یک فدراسیون مجزا دارد

کنوزی : لیگ اینلاین هاکی در سال 97 با افزایش تیم نسبت به سال قبل کار خود را آغاز کرد

محمد رضائی : تیم ملی هیچ اردویی خارج از ایران نخواهد داشت/اعضای تیم ملی نهایتا تا دو ماه دیگر مشخص خواهد شد


انتهای پیام/ 

اظهارات طاهرخانی در باره وضعیت رول بال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.