دومین نسخه بتای اندروید 9 برای Galaxy S9 و +S9 دوربین سلفی آن را بهبود می‌بخشد

شرکت سامسونگ اعلام کرده دومین نسخه بتای اندروید پای که برای Galaxy S9 و +S9 عرضه می‌شود، باعث بهبود عملکرد دوربین سلفی آن‌ها خواهد شد.

دومین نسخه بتای اندروید 9 برای Galaxy S9 و +S9 دوربین سلفی آن را بهبود می‌بخشدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از دو هفته از عرضه اولین نسخه بتای اندروید 9.0 Pie برای گوشی‌های سری Galaxy S9 سامسونگ می‌گذرد. این شرکت کره‌ای این دفعه برای گوشی‌های پرچمدار خود نسخه دومی از بتای اندروید 9 پای را عرضه کرده است که چندین بهبود را در عملکرد این گوشی‌ها به همراه دارد.

نسخه دوم بتای اندروید 9 برای گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus باعث بهبود عملکرد دوربین جلویی آن‌ها خواهد شد. ویژگی خاص‌تری که به دوربین این گوشی‌ها اضافه خواهد شد نمایان شدن روشن‌تر چهره‌ها در شرایط نوری کم است. علاوه بر این، سیستم عامل ارائه شده با ثبات بیشتری ساخته شده است که امنیت سیستم گوشی را هم افزایش خواهد داد. پچ امنیتی نوامبر 2018 همراه با این نسخه بتا برای گوشی‌های سامسونگ منتشر خواهد شد. به غیر از این قابلیت‌ها، به نظر می‌رسد نرم‌افزار آن تغییری نکرده باشد.

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ به تازگی فاز دوم بتای سیستم عامل خود را آغاز کرده است . این بدان معناست که کاربران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در انگلستان می‌توانند از نسخه بتای این نرم‌افزار استفاده کنند. با این وجود به نظر می‌رسد که با توحه به ثبت نام تازه Galaxy Note 9 کاربران این گوشی‌ها فعلا از این برنامه محروم خواهند ماند و نسخه دوم بتای اندروید 9 پای برای دو گوشی Galaxy S9 منتشر شود.

گفتنی است، نسخه نهایی اندروید 9 Pie با رابط کاربری One UI در ژانویه سال بعد منتشر خواهند شد. این نسخه ابتدا برای گوشی‌های سری نهم گلکسی و در تازیخ‌های بعدی برای Galaxy Note 8 و سری Galaxy S8 منتشر خواهد شد که به نظر می‌رسد تاریخ آن ماه مارس یا آوریل باشد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات محرمانه سامسونگ به یک شرکت چینی فروخته شد


انتهای پیام/

نسخه بتای دوم اندروید 9 برای سری Galaxy S9 بهبود در دوربین سلفی ایجاد می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار