سرپرست تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی از آغاز توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد قرمز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، احمد پورکاظم سرپرست تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی باتوجه به آمار و اطلاعات میزان گوشت قرمز تولیدی در کشتارگاه‌های استان به طور متوسط روزانه بیش از ۸ تن گوشت قرمز گرم است ، گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد قرمز در بازار بجنورد توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت محصولات پروتئینی ، کارگروه تنظیم بازار اقدام به جذب و تزریق گوشت پیش سرد گوسفندی وارداتی به میزان ۵۷ تن و گوشت قرمز منجمد گوساله به میزان ۴۰۳ تن نموده است که این میزان در مجموع محصولات پروتئینی مصرف شده در استان، قریب به ۲۰ درصد کل گوشت قرمز مصرف شده در استان است.

پورکاظماز افزایش سرعت جذب گوشت قرمز نسبت به شش ماهه اول سال جاری خبرداد و گفت: روند جذب و توزیع گوشت قرمز منجمد نسبت به شش ماهه اول سرعت بیشتری به خود گرفته است و کارگروه تنظیم بازار تمام تلاش خود را در جهت تامین گوشت مورد نیاز بازار انجام می‌دهد.

وی در خصوص مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد: بر اساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در روز چهارشنبه مورخه ۷ آذرماه، ۲۰ تن گوشت منجمد در شهرستان‌های استان برای مصرف خانوار توزیع می‌شود و هچنین در ادامه برنامه‌ریزی‌های تامین و جذب گوشت منجمد به استان، مباشرین استان در روز‌های آتی اقدام به جذب و انتقال ۷۵ تن گوشت منجمد به استان می‌کنند.

سرپرست تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اظهار کرد: توزیع گوشت تنظیم بازار در واحد‌های منتخب در شهرستان‌ها و با نظارت و استقرار بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت انجام می‌شود که  قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز ران منجمد گوساله ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سردست گوساله ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی سهم شهرستان بجنورد از توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله در این مرحله نزدیک به هشت تن عنوان کرد که در فروشگاه‌های شهر بجنورد توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ب 

۲۰ تن گوشت منجمد قرمز در بازار خراسان شمالی توزیع می‌شود

برچسب ها: صنعت ، گوشت قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.