بخشدار مرکزی بروجرد از آغاز طرح بهسازی و بازسازی جاده چهار روستای بخش آبسرده این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فاطمه گودرزی بخشدار مرکزی بروجرد گفت: جاده روستا‌های بیداد، چم صیدی علیا و سفلی که به دلیل احداث راه دسترسی به سد آبسرده بروجرد تخریب شده بود هم اکنون در حال تسطیح و بازسازی است.

وی افزود:با اجرای عملیات ساخت سد آبسرده و ایجاد راه دسترسی بخشی از راه روستا‌های بیداد و چم صیدی علیا و سفلی تخریب و روستاییان برای عبور و مرور با مشکل مواجه شدند.

بخشدارمرکزی بروجرد بیان کرد: اکنون با همکاری اداره راهداری شهرستان، امور آب، راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) کارتسطیح و تعریض این جاده در ۶ کیلومترآغاز شده تا روستاییان بتوانند از راه دسترسی مناسب برای تردد برخوردار شوند.

گودرزی اضافه کرد: تعریض و تسطیح این جاده به دلیل بهره گیری از امکانات و تجهیزات دستگاه‌های مختلف اعتباری جداگانه نیاز نداشته و انتظار می‌رود با این اقدام مشکل تردد حدود ۴۰۰ تن از ساکنان این روستا‌ها برطرف شود.

وی ادامه داد: درمجموع ۵۴۰ کیلومترمحور روستایی در این شهرستان وجود دارد که ۴۵۰ کیلومترآن راه آسفالته و ۹۰ کیلومترنیز شوسه است.

بروجرد با بیش از ۳۵۰ هزار تن جمعیت و یک هزار و ۶۰۶ کیلومترمربع وسعت و ۱۸۶ روستا در ۲ بخش مرکزی و اشترینان دومین شهرستان پرجمعیت لرستان است.

انتهای پیام/م

طرح بهسازی جاده چهار روستای بروجرد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.