رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان از قطع گاز در مرکز شهر اهواز طی امروز شنبه، 10 آذرماه به مدت یازده ساعت به منظور انجام تعمیرات اضطراری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسنعلی کلانتریان، رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به قطع 11 ساعته گاز در مرکز شهر اهواز گفت: در ادامه عملیات تعمیر تاسیسات و خطوط شهری در این کلانشهر جریان گاز مرکز شهر اهواز از خیابان زند تا صابرپور حد فاصل شهید ادهم تا سی متری از ساعت 7 صبح قطع شد.

وی با بیان اینکه قطعی گاز تا ساعت 18 امروز ادامه دارد بیان داشت: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در روزهای سرد پاییز و زمستان است.

کلانتریان اظهار کرد: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.

رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان اذعان داشت: براساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته باشند.

عبداله ابول پور، مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با اشاره به فرسودگی شیرهای شبکه گاز اهواز افزود: کار تعمیر و بازسازی تاسیسات گاز شهری اهواز از ابتدای شهریور امسال آغاز شده تا در فصل سرما قطع یا افت فشار نداشته باشیم.

گفتنی است؛ استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیش ترین تعداد مشترکان را در این استان دارد.

انتهای پیام/گ

اطلاعیه قطع گاز

برچسب ها: گاز ، قطع گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۳:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
باسلام آقایون برادرا یک بنری بزنین توسطح شهر اطلاع رسانی کنید.ما کارگاه فانتزی داریم کیان آباد نزدیک به ۲میلیون ضررزده شد.چه کسی جوابگو هستش