همایش آب به منظور سازگاری با کم آبی در فراهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛همایش استانی آب و آینده با رویکرد سازگاری با کم آبی با حضور مردم و مسئولان مربوطه در دانشگاه آزاد فراهان برگزار شد.

این همایش با حضور نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان، فرمانداران شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان، مسئولان مربوطه و عموم مردم برگزار شد.

سجادی فرماندار فراهان در حاشیه این همایش  درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: همایش آب و آینده اولین همایش شهرستانی استان مرکزی است که با حضور گروه‌های مختلفی که به نوعی در خط مقدم تماس با مردم در مسئله آب هستند برگزار می‌شود.

سجادی افزود: با توجه به لزوم تبدیل گفتمان آب به گفتمان ملی موضوع در جلسات شورای حفاظت آب استان مرکزی مصوب شد که سلسله همایش‌هایی برای ارتقاء و دانش بهره برداران از آب در سطح شهرستان‌ها برگزار شود که اولین همایش به میزبانی فراهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی این همایش تبدیل گفتمان آب به گفتمان ملی است تا بتوانیم در حوزه آب و سازگاری با کم آبی بتوانیم گام‌های مثبتی برداریم.

همایش سازگاری با کم آبی در فراهان

انتهای پیام/ج

همایش استانی آب و آینده با رویکرد سازگاری با کم آبی در فراهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.