نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نماز جمعه اراک گفت: عزت زیر ولایت خدا محقق خواهد شد نه ولایت شیطان.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: باید با تلاش و مجاهدت به قدرت منطقه‌ای تبدیل شویم تا بتوانیم از عزت دنیای اسلام دفاع کنیم و عزت زیر ولایت خدا محقق خواهد شد نه ولایت شیطان.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انشاء الله با صبر و استقامت ملی مقابل تحریم‌های آمریکا ایستادگی خواهیم کرد و پوزه ترامپ و بن سلمان را به زمین میمالیم افزود: آل سعود باید بدانند زیر سایه ولایت آمریکا عزت نخواهد یافت، زیرا این ولایت طاغوت است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور افزایش تولید، کمک به رونق در صنایع، افزایش صادرات کالا، جلوگیری از واردات بی رویه و حفظ هوشیاری و اتحاد ملی مهمترین راهکار مقابله با دسیسه دشمنان است و قوای سه گانه به ویژه دولت و مجلس باید به دور از بازی‌های سیاسی با وحدت کلمه مصالح عمومی جامعه را در نظر گرفته و با برنامه ریزی مشکلات اساسی جامعه را رفع کنند.

از سرزمین‌های مقدس اسلامی دفاع می‌کنیم

امام جمعه اراک ادامه داد: ما اجازه نخواهیم داد سرزمین‌های مقدس مثل عتبات عالیات؛ مکه؛ مدینه و قدس شریف جولانگاه دشمنان؛ داعش و وهابیت قرار گیرد و ما به این سرزمین‌های مقدس حساس هستیم و از آن‌ها دفاع خواهیم کرد.

وی با تبریک ۷ آذر به نام دریا دلان نیروی دریایی بیان کرد: پیشرفت‌های فنی و تجهیزاتی این بخش در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و الان در آب‌های بین المللی به ویژه اقیانوس هند و دریای عمان و خلیج فارس موثر عمل کرد و حضور پرقدرتی داریم.

عزت زیر ولایت خدا محقق خواهد شد نه ولایت شیطان

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.