نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی درخطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: دشمن تلاش دارد با ایجاد جنگ ارزی منطقه را بهم بریزد.

دشمن تلاش دارد با ایجاد جنگ ارزی منطقه را بهم بریزد/  زیانده بودن پالایشگاه شازندپرونده سازی یک جریان برای غارت بیت المال استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک ونماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی درخطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: با اشاره به نوسانات قیمت ارز در کشور گفت: دشمن تلاش دارد با ایجاد جنگ ارزی منطقه را بهم بریزد به طوری که ترکیه بیش از ۳۰۰ دلال ارزی را در کشورش دستگیر کرد وباید مردم و مسئولان درکنار هم برای حل این مشکل اقدام کنند.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی روز گذشته باصلابت و اقتدار فرمودند: اجازه نمی‌دهند کسی برای بازکردن درب برای دشمن اقدام کند و این مهمترین پیام ما برای امریکایی‌ها است و تا آخرین لحظه و توان پای تدابیر و سخنان رهبرانقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

وی اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل دشمنان همیشگی ایران اسلامی هستند و حتی پیمان مودت آمریکا و ایران که ۶۰ سال پیش منعقد شد راهم به دلیل اینکه توانستیم در لاهه این کشور جنایتکار را محکوم کنیم زیرپا گذاشته و اعلام کرده دیگر به این پیمان هم وفادار نیست.

زیانده بودن پالایشگاه شازندپرونده سازی یک برای غارت بیت المال

امام جمعه اراک از تلاش جریانی برای زیانده نشان دادن پالایشگاه شازند وخصوصی سازی این مجتمع خبر داد و ادامه داد: یکی از موضوعات مهم امروز کشور مراقبت از بیت المال است و اجازه نمی‌دهیم این پالایشگاه و اموال آن غارت شود.

وی بیان کرد: برخی با پرونده و آمارسازی قصد دارند این پالایشگاه را زیانده نشان دهند، در صورتی که مجتمع بزرگی که روزانه ۱۷.۵ میلیون لیتر بنزین سوپر و ۳ میلیون لیتر بنزین هواپیما تولید می‌کند نمی‌تواند زیانده باشدو پیگیری خصوصی سازی و آمارسازی دروغین برای آن خیانتی بزرگ است.

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی با بیان اینکه بنده با سابقه بسیار در حوزه اقتصاد مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری اصول و قواعد دقیق اقتصاد را علمی و کارشناسانه می‌شناسم و نمی‌گذارم کسی سر مردم بگذارد و منابع را غارت کند تصریح کرد: موضوع را پیگیری و گزارشات را به رهبرمعظم انقلاب منعکس کردیم و معظم له هفته اخیر تدبیر و دستور ویژه‌ای صادر کردند.

رزمایش عاشورائیان عظمت، شخصیت و قدرت ملی ایران را به رخ دنیا کشید

وی بیان کرد: رزمایش روز گذشته که باحضور صد‌ها هزار بسیجی در کشور و تهران برگزار شد عظمت، شخصیت و قدرت ملی ایران را به رخ دنیا کشاند و نشان داد اگر بن بستی باشد برای دشمنان ملت ایران است.

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر داعش گفت: حرکت اخیر سپاه زهرچشم خوبی از دشمن گرفت و به آن‌ها فهماندپاسخ هر کسی که قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشته باشد ضربه مهلک است.

عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران در مقابله و جهاد با فساد

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه کارکنان پرتلاش سبزپوش ناجا اظهارکرد: عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران در مقابله و جهاد با فساد، پارتی بازی و قطع دست دزدان و غارتگران بیت المال است که باید مورد توجه مسئولان امنیتی و انتظامی باشد.

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: دفاع از مرز‌ها اعم از آبی، زمینی و هوایی کار بزرگی است که برعهده قوای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی است و مردم و پلیس باید قدرشناس هم باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.