همایش آب و آینده با حضور مسئولان استانی در فراهان برگزار می‌شود.

فراهان میزبان همایش آب و آینده به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛فرماندار فراهان از برگزاری گردهمایی با عنوان آب و آینده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فراهان خبر داد.

سجادی افزود: این همایش امروز ۸ آذرماه ۹۸ با حضور مسئولان استان مرکزی، اعضای شواری حفاظت از آب شهرستان‌ها و کشاورزان در دانشگاه آزاد اسلامی فرمهین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به مسئله آب در کشور، استان و شهرستان و لزوم تبدیل گفتمان آب به گفتمان ملی موضوع در جلسات شورای حفاظت آب استان مرکزی مطرح شد و در مصوبه‌ای قرار شد سلسله همایش‌هایی برای ارتقاء و دانش بهره برداران از آب در سطح شهرستان‌ها برگزار شود.

برگزاری اولین همایش آب و آینده استان مرکزی در فراهان

فرماندار فراهان ادامه داد: فراهان اولین شهرستانی است که این همایش استانی را برگزار می‌کند و در این همایش گروه‌های مختلفی که به نوعی در خط مقدم تماس با مردم در مسئله آب هستند حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: در این همایش اعضای شورای حفاظت از آب استان مرکزی، اعضای شورای حفاظت از آب شهرستان‌های استان و گروهی از آموزگاران در سطح شهرستان فراهان، کشاورزان شهرستان و روحانیونی که به عنوان مولف در سطح شهرستان فعالیت دارند در این گردهمایی شرکت می‌کنند.

سجادی تصریح کرد: دراین گردهمایی تبدیل گفتمان آب به عنوان گفتمان ملی مطرح است تا بتوانیم در حوزه آب قدم‌هایی را برداریم که نهایتاً منجر به حفاظت از منابع آب شهرستان، استان و نهایتاً هم ان شاء الله در کشورشود.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: استانداری ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.