در مراسمی از خانواده شهیدان سنجری و بهزاد پور از شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر در دفتر شورای مواد مخدر کرمان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در مراسم تجلیل از خانواده شهدا سرهنگ ناصر فرشید،جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مامدیون خون شهداء و جان فشانی‌های جانبازان و ایثارگران هستیم.

سرهنگ ناصر فرشید افزود: خون شهدا با برکت است و بزرگترین دستاورد آن برقراری و ایجاد امنیت پایدار در کشور است.

وی بیان کرد: شهیدان والا مقامی، چون شهید سنجری و شهید بهزاد پور ازجان، مال و زندگی خود گذشتند و درگیری با سوداگران مرگ اجازه جولان به سوداگران مرگ را ندادند.

سرهنگ فرشید افزود: این عزیزان با جانفشانی و از خود گذشتگی اجازه ندادند مواد مخدر به دست جوانان این مرزو بوم برسد و کانون خانواده‌ها را ویران کند.

وی تصریح کرد: به پاس خون شهدا دستاورد‌های علمی، نظامی، پزشکی و تسلیحاتی زیادی بعد از انقلاب اسلامی ایران به آن دست یافته که نشان می‌دهد خون شهدا هدر نرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی قرار دارد که به برکت شهدای انقلاب دنیا را متحول کرده و دشمنان بهتر از خود ما ان را کشف کرده اند و این همه توطئه و دسیسه در مقابل نظام از همین رو است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را با تغییر مواجه کرده و دشمنان نظام همواره تلاش می‌کنند به دستاورد‌های انقلاب خدشه وارد کنند، اما این کار‌ها روز به روز به قدرت ایران اسلامی در جهان می‌افزاید.

سرهنگ فرشید گفت: دشمنان همچنان می‌کوشند با ایجاد جنگ روانی و تبلیغات اقتدار و سلطه گری خود را به مردم بقبولانند، اما امروز دیگر مردم دنیا فهمیده اند که آنان بی اراده هستند و در تمام دنیا ایران اسلامی به عنوان بزرگترین قدرت دنیا شناخته می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ۴۰ سال است که با ما می‌جنگند، اما نتوانسته اند کوچکترین خدشه‌ای به ارمان‌های ما وارد کنند.
پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهیدان سنجری و بهزاد پور گفت: امنیت کشور ما به واسطه جانفشانی‌ها و خون شهداء است.

وی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی را کارنامه درخشان نیروی انتظامی دانست.

پورابراهیمی افرود: تلاش‌های شبانه روزی و خالصانه پلیس کرمان نیز به فرماندهی سردار بنی اسدی فر ستودنی و قابل تحسین است.

همچنین خلیل همایی، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان نیز گفت: همه شهیدان و ایثارگران با عشق به فرهنگ عاشورا و شهادت در جبهه‌ها حضور یافتند و ‏با روحیه، شور، شهامت و نشاط بالا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام توانستند ایثارگری‌ها و ‏فداکاری‌های بزرگی را در دفاع مقدس به انجام برسانند‎. ‎

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا ء الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎. ‎
همایی  با تجلیل از مقام و جایگاه شهدا به عنوان عزیزانی که جان خود را در راه خدا فدا کرده اند، ‏افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی که در زمان نیاز انقلاب و اسلام و کشور به آنان، امام را ‏تن‌ها نگذاشته و جان برکف در جبهه‌ها حاضر شدند، کار بزرگی را به ثمر رساندند‎. ‎
انتهای پیام/ی

شهدا ء الگوی بی نظیری برای ملت هستند

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.