بانک ملی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خدمات مبتنی بر کارت و سایر تجهیزات الکترونیک این بانک، روز جمعه نهم آذر ماه به دلیل ارتقای سوییچ کارت بانک با اختلال موقت مواجه خواهد شد.

 جزئیات اختلالات نرم افزاری بانک ملی در روز جمعهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نهاد در یک  اطلاعیه ضمن پوزش از مشتریان ارجمند این بانک تأکید کرد: این اختلال موقت از ابتدای بامداد روز جمعه نهم آذر ماه جاری به مدت هشت ساعت خواهد بود، هر چند تلاش بر این است که این مدت کوتاه تر شود.

مسافران سفرهای خارجی که در بازه زمانی مذکور برنامه سفر دارند، مناسب است برای جلوگیری از بروز مشکلات در پرداخت عوارض خروج از کشور، قبل از این زمان و از طریق روش های حضوری و غیرحضوری عوارض خود را پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
مشکل اختلال بخاطرکمبودریال در ایران میباشدهزینه بانک هاافزایش یافته دارنداختلال را بهانه میکنندکمترپول هزینه سروروخودپردازخودکنند.ساعتی سودسپرده داره عوض میشه.مسئولین به داد بانک ملی برسندودیگربانک ها که بدهی بالایی دارند.خدمات مبتنی بر دولت الکترونیک کامل نیست اگر هست هزینه اختلال را جبران کنند.ملت میفهمندپول یک روزتوبانک بخوابد چقدرسودحاصل بانک هامیشه؟ریال بریزیدتوبانک سودهاکذایی شدن.
آخرین اخبار