رییس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه ضمن اشاره به افزایش سرانه قیمت ها، بیان کرد: برای ساخت پروژه های عمرانی شرایط قرارداد پیمان کار با توجه به بالا رفتن سرانه قیمت ها بدون شک با ضرر همراه خواهد بود.

بالا رفتن سرانه قیمت ها  برای پیمان کاران با ضرر همراه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  اختری، رییس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه    در نشست کارشناسان دفاتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه های منطقه ۵ کشورعنوان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حال حاضر مشغول به ساخت سه سوله عمرانی است  که با شرایط موجود ادامه ساخت و ساز با مشکلات خاصی مواجه شده است که دانشگاه بنا به حق الناسی که به گردن دارد و همچنین با وجود شرایط سخت عمرانی سعی کرده است، ساخت و ساز خود را متوقف نکند.

 

وی  در ادامه اظهار امیدواری نمود که شرایط اقتصادی جامعه بهبود یابد؛ چرا که طرح های عمرانی با شرایط موجود با مشکلات عمده ای مواجه خواهند شد.

اختری در پایان ضمن اشاره به افزایش سرانه قیمت ها، بیان کرد: شرایط قرارداد پیمان کار با توجه به بالا رفتن سرانه قیمت ها بدون شک با ضرر همراه خواهد بود از طرف دیگر اگر پروژه های عمرانی نیز به بهربرداری نرسد ممکن است بعد ها با شرایط بدتری به بهره برداری برسد به همین خاطر باید شرایط را تا حدودی برای پیمانکار مناسب کرد.

 

پنجمین نشست مدیران دفاتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.



 

انتهای  پیام/ز

 

نشست مدیران دفاتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه های منطقه ۵ کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.