ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:دانشگاه های منطقه درباره موضوعات و مسائل حقوقی که با آن مواجه هستند مهارت عملی و حرفه ای ندارند.

دانشگاه ها در خصوص مسائل حقوقی مهارت عملی و حرفه ای ندارند به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اختری ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه های منطقه درباره موضوعات و مسائل حقوقی که با آن مواجه هستند؛ هیچ گونه مهارت عملی و حرفه ای ندارند و مدیران حقوقی و وکلای حقوقی تا حد امکان می توانند به دانشگاه ها در راستای حل این مشکلات کمک کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها در زمینه حقوقی کارشناسان زیادی ندارند، افزود: مدیران حقوقی با وجود این مشکلات می توانند با برگزاری این گونه جلسات و رایزنی با مشاوران و وکلای حقوقی، به دانشگاه های خود کمک کنند که اصالت آن ها در زمینه دفاع از مسائل حقوقی رعایت شود.

ریاست دانشگاه در خاتمه ضمن اشاره به ظرفیت های خوب دانشگاه ها در زمینه هیأت امنا، عنوان کرد: مدیران حقوقی به عنوان مشاور حقوقی روسای خود، می توانند در زمینه حقوقی پیشنهاداتی بدهند که روسا بتوانند با کمک ظرفیت های خود در هیأت امنا در راستای این پیشنهادات مجوزهای ضابطه مندی را کسب نمایند.

مرادی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: اگر مدیران و وکلای حقوقی به همان اندازه که به مشکلات حقوقی دانشگاه های خود اهمیت می دهند به طبع به مشکلات و دغدغه های اعضای هیات علمی و کارکنان در این زمینه نیز رسیدگی کنند نه تنها از دغدغه های فکری آن ها کاسته می شود؛ بلکه به عنوان بدنه کاری دانشگاه ها بهتر به وظایف خود عمل می کنند.

هفتمین نشست مدیران حقوقی دانشگاه های منطقه ۵ کشور  در اتاق جلسات دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی برگزار شد.

انتهای پیام/ز

 برگزاری هفتمین نشست مدیران حقوقی دانشگاه های منطقه ۵ کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.