رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه صنعتی به عنوان یک دانشگاه پیشرو در کشور، دستاوردهای برجسته ای در تحول آموزش، پژوهش و فناوری کشور داشته است.

دانشگاه صنعتی می تواند یکی از دانشگاه های فعال در زمینه فرهنگی باشد به گزارش    خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    اختری، رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه،  گفت:  دانشگاه صنعتی به عنوان یک دانشگاه پیشرو در کشور، دستاوردهای برجسته ای در تحول آموزش، پژوهش و فناوری کشور داشته است در حال حاضر یکی از مشکلات پیش رو این دانشگاه نبود خوابگاه می باشد که امید می رود با حضور خیرین در آینده این مشکلات مرتفع گردد.

وی کیفی سازی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تازه تأسیس بودن دانشگاه صنعتی کرمانشاه، انرژی ما بیشتر صرف ایجاد و تکمیل ساختار گردیده است.

اختری ادامه داد:  امید می رود در آینده با راه اندازی سالن مجهز آمفی تئاتر دانشگاه، شاهد برگزاری برنامه های علمی - فرهنگی دانشجویان مستعد و صاحب نظر باشیم که حتم به یقین به کمک آن دانشگاه می تواند در زمینه فعالیت های فرهنگی به عنوان یکی از دانشگاه های فعال دانشجویی مطرح شود.

وی با بیان اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نقش مهم و جایگاه ویژه ای دارد،  گفت:  دانشگاه صنعتی کرمانشاه این فرصت را داشته که بتواند با کمک این نهاد در تحقق برنامه های خود موفق تر از گذشته عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین محبی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:با توجه به وجود همکارانی توانمند در این دانشگاه به یاری خداوند در آینده شاهد رشد علمی، اخلاقی و تربیتی در دانشگاه باشیم و دانشگاه بتواند منشأ ثمرات فراوانی برای استان و کشور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محبی در مراسمی  به عنوان معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه معرفی گردید.

انتهای پیام/ز

 

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه معرفی گردید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.