همزمان با سی‌و دومین نشست رؤسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور چهار شرکت از پارک علم و فناوری کرمانشاه در نمایشگاه و مدیریت سبز در دانشگاه امیر کبیرحضور پیدا کردند.

حضور چهار شرکت از پارک علم و فناوری کرمانشاه در نمایشگاه مدیریت سبزبهرام بادکو   رییس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: نمایشگاه مدیریت سبز با هدف بسترسازی جهت معرفی شرکت‌های توانمند، جلب پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های اجرایی از این شرکت‌های از طریق تعامل کارفرمایان با شرکت‌های تولیدکننده و یا ارائه‌دهنده خدمات در حوزه مدیریت سبز و حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی از امروز ۸ الی ۱۰ مردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده است.

وی  گفت: مهمترین محورهای این نمایشگاه ساختمان پایداروپارک های علم و فناوری، الگوی طرح جامع پارک های علم وفناوری پایدار، کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای نوین درحوزه مدیریت سبز، تجربیات بین الملل پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز است .

وی افزود: شرکت های زیست فناور سپهر باختر ،آتیه سازان الکترونیک ، ایده سازان هرسین و پژوهان صنعت کرمانشاه از واحد های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه در این نمایشگاه حضور دارند.

  رییس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: شرکت زیست فناور باختر نیز در این نمایشگاه کارگاهی با موضوع فناوری کاشت درخت در اراضی خشک و بیابانی بدون آبیاری وانرژی برگزار می کند.

انتهای  پیام/ز

حضورواحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه در نمایشگاه مدیریت سبز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.