مربی تیم ملی به خبر بازگشت کیانوش رستمی به جمع ملی پوشان وزنه برداری کشورمان واکنش نشان داد.

علی جباری مربی تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: پس از پایان رقابت‌های جهانی وزنه برداری و لیگ داخلی تصمیم گرفتیم چند روزی را به نفرات اصلی مان استراحت بدهیم و از روز شنبه قرار است مجددا برای حضور در مسابقات قطر کاپ اردو‌های تیم ملی را شروع کنیم. قصد داریم نفراتی که از مسابقات جهانی جا مانده اند را به این مسابقات اعزام کنیم.

او افزود: این رقابت‌ها دومین مسابقه گزینشی المپیک است. از دی ماه هم می‌خواهیم اردوهایمان را برای حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا شروع کنیم هر چند که می‌خواهیم ورزشکارانی را که پشت خط مانده اند به تیم ملی فرا بخوانیم تا بتوانند توانایی هایشان را اثبات کنند.

او درباره وضعیت کیانوش رستمی گفت: با توجه به اینکه از محتوای جلسه برگزار شده خبری ندارم، اما هر چه هست کیانوش دارای مدال طلا جهان و المپیک است. چنانچه او قصد حضور در المپیک توکیو را داشته باشد باید کم کم در 6 مسابقه گزینشی به روی تخته برود تا بدین صورت بخت حضور در المپیک را پیدا کند.

جباری افزود: رستمی به دلایلی ترجیح داد در مسابقات جهانی عشق آباد حاضر نشود، اما با توجه به اینکه تا پیش از المپیک مسابقات متعددی پیش رو ورزشکاران است او این شانس را دارد تا با شرکت در رقابت‌های مختلف از این طریق 6 سهمیه اش را پُر کند. علاوه بر مسابقات جهانی ترکمنستان و کاپ قطر، مسابقات تایلند و چین را هم در پیش داریم، ضمن اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا هم گزینشی المپیک محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:بیرانوند: آمریکا برای حضور در جام فجر آمادگی کرده است/ رستمی به اردوی تیم ملی وزنه برداری اضافه می‌شود

تمهیدات فدراسیون برای برگزاری رقابت‌های وزنه برداری جام فجر


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی وزنه برداری درباره شرایط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار