دبیر فدراسیون وزنه برداری کشورمان درباره بازگشت کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

بیرانوند: کیانوش رستمی با حل شدن مشکلات به اردوی تیم ملی وزنه برداری باز می گردد/ برای حضور در رقابت های جام فجر کشور آمریکا اعلام آمادگی کرده استمحسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح استعداد یابی فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: طرح استعداد یابی مسابقات رده سنی ۹ تا ۱۲، ۱۲ تا ۱۵ را که فدراسیون وزنه برداری در تابستان برنامه آن را طرح ریزی کرده بود باعث شد به دلیل طرح نخبه پروری، کشور به پنج منطقه تقسیم شود و در کنار آن هم شناسنامه‌ای برای افراد تهیه کردیم تا در این راستا زیر نظر مربیان کمیته آموزش و تحقیقات فدراسیون برنامه هایشان را دنبال کنند. هفته دوم مسابقات رده سنی ۹ تا ۱۲ سال را خودمان در فدراسیون برگزار می‌کنیم. مرحله دوم مسابقات رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال هم با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم و کنار آن با اعزام مربیان تیم ملی افرادی را که از لحاظ استعداد و وضعیت در شرایط بهتری قرار داشتند انتخاب کردیم چرا که می‌خواهیم با تدارک اردو‌ها از اکنون آن‌ها را زیر چتر حمایتی فدراسیون قرار دهیم تا از این طریق با پیشرفت در سالیان آینده بتوانند آینده تیم ملی را تغذیه کنند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: پس از سوء تفاهماتی که بین کیانوش رستمی و فدراسیون شکل گرفت روز گذشته به دعوت صالحی امیری به کمیته ملی المپیک رفتیم تا با برگزاری جلسه‌ای این مشکل را حل فصل کنیم و خوشبختانه با صحبت‌هایی که صورت گرفت این مشکل برطرف شد و قرار بر این شد کیانوش برنامه‌هایی را با ما هماهنگ کند تا درباره آن تصمیم گیری کنیم. در هر صورت طی صحبت هایی که داشتیم سوء تفاهمات برطرف شد.

او ادامه داد: من پیش از اتمام نام نویسی مسابقات قطر کاپ هم با کیانوش رستمی و هم با سعید علی حسینی تماس گرفتم تا جویا شوم آیا آن‌ها تمایلی به شرکت در رقابت‌های گزینشی قطر کاپ دارند یا خیر و، چون اطلاعی از برنامه‌های آنان نداشتم، در اردوی تیم ملی هم حضور نداشتند همین شد که با آن‌ها تماس گرفتم که پاسخی به تماس هایم ندادند.

او درباره اینکه چرا هنوز مجمع انتخابات چند استان برگزار نشده است، گفت: در حال انجام نامه نگاری‌هایی هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم. به دلیل اینکه در گیر مسابقات جهانی بودیم تمام تلاشمان را می‌کنیم که انتخابات هیئت‌ها در اسرع وقت انجام شود. انتخابات برای ما ملاک نیست بلکه انتخاب افراد شایسته برای سکانداری در هیئت‌های استانی از ارجحیت بیشتری برای ما برخوردار است.

بیرانوند درباره مسابقات گزینشی جام فجر هم گفت:با توجه به اینکه مسابقات جام فجر جزو مسابقات گزینشی المپیک محسوب می‌شود باید این رقابت ها را طبق پروتکل فدراسیون جهانی برگزار کنیم که طی همین راستا جلساتی را با میزبان مسابقات ترتیب داده ایم تا رقابت‌ها بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شود. طبق برنامه سرمربی تیم ملی هم قرار شده برخی از ملی پوشان ما در این رقابت شرکت کنند. مسئولان فدراسیون وزنه برداری آمریکا هم مانند سال گذشته برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.


بیشتر بخوانید:بیرانوند: درباره تمرینات انفرادی کیانوش به زودی تصمیم گیری می‌کنیم

واکنش دبیر فدراسیون نسبت به پاره شدن پرده گوش براری توسط برخواه


انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند درباره مشکل کیانوش رستمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار