عضو تیم ملی وزنه برداری تصمیم گرفت در رقابت‌های آتی در یک وزن بالاتر به میدان برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا براری ملی پوش تیم ملی وزنه برداری کشورمان که در دسته 109 کیلوگرم در رقابت های جهانی عشق آباد به دلیل مصدومیت در جایگاه ششم قرار گرفت، تصمیم گرفت برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی به دسته فوق سنگین برود.

او در این رابطه به خبرنگار ما گفت: از آنجایی که در دسته 109 کیلوگرم باید وزن کم می کردم و احتمال آسیب دیدگی ام هم وجود داشت پس از مشورت با برخی از بزرگان رشته وزنه برداری تصمیم گرفتم به دسته فوق سنگین بروم تا بدین صورت وزن کم نکنم.

او افزود: پس از اتفاقات ناشایسته ای که میان من و برخواه در جریان رقابت های جهانی عشق آباد بوجود آمد، احتمال می دهم برای مسابقات آتی جایی در ترکیب تیم ملی نداشته باشم اما با این حال امیدوارم اعضای شورای عالی فنی وزنه برداری به هر شکلی که هست به این قضیه ورود کنند و نگذارند حقم پایمال شود. در هر صورت اگر توسط سرمربی به اردو دعوت نشوم می توانم این مسئله را به خصومت شخصی که میان من و او شکل گرفته ارتباط بدهم. شاید در ترکمنستان نشد نتیجه دلخواهم را کسب کنم اما با تغییر وزن می خواهم در این فرصت دو ساله تا شروع المپیک توکیو به هر نحوی که شده خواهم خودم را به بهترین شکل مهیای حضور در بازی های المپیک کنم.حتی خود برخواه هم معتقد است یک ورزشکار در صورتی که از لحاظ آمادگی و تمرکز در شرایط خوبی قرار داشته باشد به راحتی تا سن 35 سالگی می تواند در رشته ای مانند وزنه برداری فعالیت کند.

براری در پایان گفت: با وجودی که رفتن به المپیک با حضور کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سعید محمد پور، سعید علی حسینی و رضا بیرالوند دشوار است اما با این حال تمام تلاشم را می کنم تا با بدست آوردن امتیازات لازم و مجاب کردن کادر فنی مسافر ژاپن شوم.


بیشتر بخوانید:

واکنش دبیر فدراسیون نسبت به پاره شدن پرده گوش براری توسط برخواه

ملی پوش وزنه برداری در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی


انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار