رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: 15 طرح بزرگ صنعتی تا پایان سال در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

بهره بردرای از 15 طرح بزرگ صنعتی تا پایان سال در استان زنجان مهندس فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  گفت: تا پایان سال جاری ۱۵ طرح بزرگ صنعتی استان با حضور مسئولین کشوری به بهره برداری می‌رسد.

فغفوری افزود: از این تعداد ۱۱ فقره سرمایه گذاری جدید و ۲ فقره مربوط به بازسازی و نوسازی و ۲ فقره نیز جزو واحد‌های تعطیل بوده که مجدد به چرخه تولد بازگشته اند.

وی فعالیت این واحد را در زمینه تولید سیگارت، مواد شوینده و بهداشتی، پارچه و پوشاک، برق و صنایع معدنی اعلام نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عدم افزایش واحد‌های غیر فعال جدید در طی سال گذشته در استان زنجان گفت: با پیگیری‌ها و مساعدت مسئولین ملی و استانی زمینه بازگشت ۲۹ واحد صنعتی به چرخه تولید فراهم شد که مراسم آغاز به کار مجدد ۲ واحد صنعتی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول استان زنجان را از قطب‌های مهم صنایع نساجی کشور اعلام نمود و افزود : صنعت نساجی از صنایع مولد اشتغال در استان محسوب می گردد و به جهت تاثیر مستقیم آن بر روند اشتغال استان، اقدامات مهمی در زمینه بازسازی و نوسازی این صنعت انجام گرفته است و با نوسازی ۲ واحد نساجی ۸۵ نفر به اشتغال این ۲ واحد افزوده شد.

فغفوری از حضور سرمایه گذاران صنایع شیمیائی و سلولزی در زنجان خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاران واحد صنعتی پاک حیات با منشاء سرمایه گذار خارجی و همچنین واحد صنعتی پدیده شیمی قرن زمینه اشتغال ۴۶۰ نفر تا پایان سال فراهم می گردد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

تا پایان امسال 15 طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان به بهره برداری می رسد

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.