مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از ۱۹۵ مورد بازرسی از آسانسور ها در استان خبر داد.

مروی مقدم مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از ۱۹۵ مورد بازرسی از آسانسور ها در استان خبر داد.

وی افزود:این بازرسی ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲۱ درصدی مواجه بوده که در آن ۱۵۰ مورد آزمون نظیر کابین، موتورخانه، سیم بکسل ، کابل و غیره در آسانسورها ارزیابی می شوند.

مروی مقدم با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی انجام شده است،افزود: در این مدت تعداد ۳۳۴ گواهینامه صادر شد.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در استان چهار شرکت، کار ارزیابی از آسانسور ها را انجام می دهند، گفت: ۱۱ شرکت نصاب زیر نظر اداره کل استاندارد خراسان جنوبی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: امسال ۲۳۶ مورد گواهینامه استاندارد برای آسانسور ها صادر شد که مدت آنها یک ساله است و با ارسال شناسنامه ملی آسانسور به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۲۷ قابل ردیابی هستند.

مروی مقدم اظهار کرد: چنانچه در زمان انقضای گواهینامه اتفاقی بیفتد شرکت تعمیر و نگهداری و یا شرکت بازرسی پاسخگو خواهد بود و چنانچه از انقضای این گواهینامه بگذرد مدیران و مالکان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/غ


۱۹۵ مورد بازرسی از آسانسورهای استان

برچسب ها: استانداری ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.