رییس شبکه دامپزشکی قاینات از کشف و توقیف هزار و پانصد کیلوگرم شنیسل و سینه مرغ مشکوک به آلودگی در این شهرستان شدند.

محمودی زاوه رئیس شبکه دامپزشکی قاینات در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:کارشناسان نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی قاینات موفق به کشف و توقیف هزار و پانصد کیلوگرم شنیسل و سینه مرغ مشکوک به آلودگی و نگهداری شده در شرایط نامطلوب  شدند.

وی افزود: در راستای انجام بازدید و نظارت بهداشتی تیمهای کارشناسی واحد نظارت شبکه از مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی به صورت تمام وقت بازدید و بازرسی می نمایند که طی این بازدیدها از یک مرکز عرضه مقدار هزار و پانصد کیلوگرم شنیسل و سینه مرغ که مشکوک به آلودگی بوده و در شرایط غیر بهداشتی نگهداری شده کشف و توقیف شده است.

محمودی زاوه گفت: از محموله مذکور نمونه های لازم أخذ و جهت انجام آزمایشات لازم به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان ارسال شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی قاینات افزود: نگهداری و توزیع فرآورده های خام دامی باید براساس ضوابط بهداشتی که امکان کنترل آنها امکان پذیر باشد صورت بگیرد در غیر این صورت با هرگونه حمل و نقل ، نگهداری و توزیع غیر مجاز فرآورده های خام دامی برخورد قانونی به عمل آمده و خاطیان به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی اظهار کرد: هموطنان می توانند در صورت مشاهده تخلف در واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی از طریق شماره گیری 1512  یا شماره تماس 32566450 به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند تا بازرسان بهداشتی در اولین فرصت پیگیری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/غ

۱۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک در شهرستان قاینات توقیف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.