اضافه شدن ۱۱ دستگاه گشت سیار برای اولین بار به ناوگان راهداری شهرستان ارومیه

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه از اضافه شدن ۱۱ دستگاه گشت سیار برای اولین بار به ناوگان راهداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، صادق حبیب زاده  رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در نشست آمادگی راهداری زمستانی ضمن بیان گزارش مبسوطی از ویژگی‌ها و مشکلات راه‌های ارتباطی، آمادگی راهداران، حضور و نظارت مستمر و فعالانه در محور‌ها تاکید کرد.

وی در خصوص تمهیدات زمستانی برای سال جاری اظهار کرد: طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذر تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که ۱۳۱ نفر راهدار آماده خدمات رسانی در این طرح مهم هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه با اشاره به فعالیت ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در طرح مذکور بیان کرد: ۷ باب راهدارخانه ثابت مورد عملیات مرمت و آماده سازی قرار گرفته و تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم گرمایشی برای اسکان موقت مسافرین جاده‌ای و در راه ماندگان احتمالی فراهم آمده است.

حبیب زاده افزود: ۱۲ هزار تن مخلوط ماسه و نمک برای راهداری زمستانی امسال تهیه و در تمامی راهدارخانه‌ها توزیع و ذخیره شده است.

این مقام مسئول درباره تغییرات برنامه‌های راهداری زمستانی امسال شهرستان ارومیه نسبت به سال گذشته تصریح کرد: برای امسال بازنگری تابلو علائم، مسیرنما‌ها و آب چکان پل‌ها و اصلاح شیب‌ها بمنظور هدایت آب‌های سطحی قبل از شروع فصل سرما انجام شده است.

همچنین اضافه شدن ۱۱ دستگاه گشت سیار برای اولین بار به ناوگان راهداری شهرستان ارومیه یکی از اقدامات شاخص این حوزه بوده است.

وی باتوجه به میزان سفر‌های شش ماهه دوم سال و تعداد کاربران تصریح کرد: توجه به اطلاعیه‌های سامانه ۱۴۱ نقش بسیار برجسته‌ای در ایجاد سفر ایمن و جلوگیری از انسداد محور‌ها و نیز آگاهی دادن به کابران جاده‌ای ایفا می‌کند.

انتهای پیام/م

اضافه شدن  دستگاه گشت سیار برای اولین بار به ناوگان راهداری شهرستان ارومیه

برچسب ها: راه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.