یک مقام ارشد خطوط هوایی رژیم صهیونیستی به‌همراه یک عضو سابق شاباک به جرم دست داشتن در قاچاق کوکائین بازداشت شدند.

بازداشت مقام ارشد خطوط هوایی رژیم صهیونیستی و عضو سابق شاباک به جرم قاچاق کوکائینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز آو اسرائیل، یک مقام ارشد خطوط هوایی رژیم صهیونیستی (ال عال) و یک عضو سابق «سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی»، شاباک (شین بت) روز دوشنبه، به جرم دست داشتن در قاچاق محموله‌‌های بزرگ کوکائین به سرزمین های اشغالی با استفاده از هواپیماهای شرکت ال عال بازداشت شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون 4 نفر را در ارتباط با این شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر بازداشت کرده است. مظنون اصلی این پرونده رامی یوگف، مقام ارشد خطوط هوایی رژیم صهیونیستی، است که بر همکاری میان این شرکت هواپیمایی و شاباک برای قاچاق مواد مخدر نظارت می کرده است. یوگف همچنین مسئول تیم امنیتی ال عال است. پلیس رژیم صهیونیستی می گوید یوگف به دلیل دسترسی های امنیتی و دسترسی به هواپیماهای ال عال توانسته جا به جایی محموله های مواد مخدر را تسهیل کند.

همچنین بر اساس این گزارش، بنو شالوم، عضو سابق شاباک، نیز در این پرونده قاچاق دست داشته است. شالوم در گذشته مسئول امنیتی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز بوده است. هنوز جزئیات دقیقی درباره نقش شالوم در این شبکه قاچاق کوکائین منتشر نشده است.

بازداشت این 4 مظنون پس از آن صورت گرفت که پلیس رژیم صهیونیستی مواد مخدر را در وسایل یکی از این چهار نفر که گفته می شود از ژوهانسبورگ وارد سرزمین های اشغالی شده است، کشف کرد.

این گزارش می افزاید متهمان بازداشت شده محموله های بزرگ مواد مخدر را با استفاده از روش های پیچیده وارد سرزمین های اشغالی کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار