مسئول اورژانس ۱۱۵ مهر از امدادرسانی به ۲۰ مصدوم حوادث ترافیکی و افزایش آن در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

حمید قاسمی مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر مصدوم شده اند که این نشان دهنده افزایش مصدومان است.

وی ادامه داد: دیروز بر اثر تصادف بین خودرو ۲۰۶ و یک دستگاه موتور سیکلت در روی پل ورودی شهر اسیر یک نفر مصدوم شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مهر افزود: مصدوم این حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهر منتقل شد.

حمید قاسمی تصریح کرد: برای امدادرسانی به مجروح این حادثه، اورژانس جاده‌ای اسیر_گله دار به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: در تصادفی دیگر، در محور دارالمیزان به جم بین خودرو پژو پارس و زانتیا دو نفر مصدوم شدند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مهر تصریح کرد: مصدومان بعد از اقدامات درمانی توسط اورژانس ۱۱۵ دارالمیزان به بیمارستان توحید جم منتقل شدند.

حمید قاسمی بیان کرد: در حادثه‌ای دیگر و در همین محور (دارالمیزان_جم) بین خودرو پراید و خودرو ایسوزو ۷ نفر راهی بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: دو تن از مصدومان به صورت سرپایی در صحنه حادثه درمان شدند و ۵ نفر از مجروحان برای اقدامات درمانی بیشتر توسط اورژانس دارالمیزان به بیمارستان توحید جم منتقل شدند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مهر گفت: در حادثه چهارم در محور مهر به لامرد بر اثر برخورد پراید به فلکه رو به روی دانشگاه پیام نور ۴ نفر مصدوم شدند.

حمید قاسمی اظهار کرد: مصدومان بعد از اقدامات درمانی لازم با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: صبح امروز نیز بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس و هیوندا در محور جم به فیروزآباد نرسیده به دولت آباد ۶ نفر مصدوم شدند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مهر تصریح کرد: ۳ نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند و ۳ مصدوم نیز برای اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان توحید جم منتقل شدند.

حمید قاسمی با اشاره به آمادگی کامل اورژانس شهرستان برای خدمات رسانی، گفت: در حوادث ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی نداشتیم.

وی از رانندگان خواست با رعایت احتیاط و قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش حوادث رانندگی به دستگاه‌های مربوطه کمک کنند.

انتهای پیام/چ

خدمات رسانی اورژانس مُهر به مصدومان حوادث ترافیکی در فارس

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.