معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:تقویت زمینه‌های گردشگری و ورزشی در مجموعه صفه باید بیشتر از قبل در دستور کار قرار بگیرد و البته باید در کنار آن، به کشف استعدادهای گردشگری در پارک کوهستانی صفه پرداخت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان  امروز در بازید از پارک کوهستانی صفه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این مجموعه اظهار داشت: کوه صفه به دلیل استعدادهای خاص و موقعیت مکانی، مورد توجه مردم و به خصوص ورزش دوستان قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: کارکرد اصلی پارک کوهستانی صفه بیشتر طبیعت‌گردی و توریسم ورزشی است، تقویت زمینه‌های گردشگری و ورزشی در مجموعه باید بیشتر از قبل در دستور کار قرار بگیرد و البته باید در کنار آن، به کشف استعدادهای گردشگری در پارک کوهستانی صفه پرداخت.

وی با تأکید بر ایجاد فضایی مناسب برای دعوت شهروندان، تصریح کرد: شرایط جامعه و سلامت مردم معمولاً نگران‌کننده است و با دعوت از شهروندان به استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی موجود در کوه صفه از ظرفیت‌های ورزشی کوه صفه به خصوص کوه‌پیمایی و دوچرخه‌سواری می‌توان به کاهش بیماری‌ها و افزایش سلامت و قوای جسمانی شهروندان کمک کرد.

امیری گفت: در گذشته و در دوره‌های مدیریتی مختلف کارهای خوبی در مجموعه صفه انجام و اکنون به عنوان یک محور تفریحی و گردشگری مناسب معرفی شده که کوه صفه را در استان و کشور زبان زد کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با تأکید بر اهمیت حفظ فضای سبز صفه ابراز کرد: با توجه به تأثیرات گسترده بر محیط‌زیست و همچنین زیبایی‌های آن تصمیمات جدیدی برای تأمین منابع آبی فضای سبز کوه صفه در نظر گرفته شده تا در مواقع بحرانی و کم‌آبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به بارش باران در چند روز اخیر چه در سطح کشور و استان اصفهان گفت: با دعای مردم این نعمت الهی در سطح شهر اصفهان و حوزه آبریز زاینده‌رود از سال قبل بیشتر و فضای سبز شهر اصفهان نیز از آن بهره‌مند شود.

 

انتهای پیام/م

 

بازیدمعاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از پارک کوهستانی صفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.