اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای برگزاری دیدار مقابل تیم استقلال تهران چهارشنبه صبح عازم تهران خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای دیدار مقابل استقلال تهران در هفته چهاردهم رقابت لیگ برتر چهارشنبه 10:30 صبح به تهران پرواز خواهند کرد و یک جلسه تمرینی را در تمرینی را در تهران برگزار می کنند.

دیروز (یکشنبه) برخی خبرها از اعتراض باشگاه صنعت نفت آبادان بر علیه رضا کرمانشاهی داور دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران مطرح شد. اما طبق شنیده ها این باشگاه تا این لحظه اعتراضی به قضاوت این دیدار به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده است و اگر هم اعتراضی مطرح شود از طریق سایت و رسانه های این تیم در فضای مجازی به اطلاع هواداران خواهد رسید. شد.

باشگاه نفت آبادان معتقد است که در این فصل از رقابت های لیگ برتر داوران در مسابقه های مختلف هفت پنالتی را برای این تیم نگرفته اند که اگر آن پنالتی ها گرفته و تبدیل به گل می شدند این تیم 28 امتیازی می شد و می توانست به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر باشد.

همچنین نفتی های آبادان برای دیدار مقابل استقلال مصدوم و محرومی ندارند و پائلو سرجیو سرمربی این تیم برای این بازی تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد.

تیم های استقلال تهران و نفت آبادان( پنجشنبه 8 آذر – ساعت: 17:30) به مصاف هم می روند.


بیشتر بخوانید:

جهانی: پاس گل دادن را بیشتر از گلزنی دوست دارم/ باید تلاشمان را در هر بازی بیشتر کنیم 

صنعت نفت‌آبادان یک - نساجی مازندران یک/ نفتی‌ها در دقایق پایانی از شکست خانگی گریختند

قربانی: صنعت نفت را به جایگاه اصلی اش باز می‌گردانیم


انتهای پیام/

صنعت نفتی ها برای دیدار برابر استقلال چهارشنبه عازم تهران خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار