هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای پیروزی باید تمرکزمان را افزایش دهیم و همه بازیکنان باید تلاششان را بیشتر کنند.

میلاد جهانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و بهترین گلزن این تیم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتیجه نگرفتن این تیم اظهار کرد: در رابطه با اینکه ما نمی‌توانیم در دیدار‌های خود به برتری برسیم و در دوازده هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته فقط یک پیروزی را کسب کردیم، به این دلیل است که ما تمرکز لازم را نداریم و کلا باید تمامی بازیکنان تیم تلاششان را در هر بازی بیشتر کنند تا در دقایق حساس مسابقه گل‌های کمتری را دریافت کنیم.

او در رابطه با پائلو سرجیو سرمربی تیمشان گفت: سرجیو یکی از بهترین مربیان از لحاظ اخلاقی و تاکتیکی است و در هر جلسه‌ی تمرینی نکات خوبی را به تمامس بازیکنان می‌گوید و سعی می‌کند نقاط ضعف تیم را در هر پست بر طرف کند و از اینکه شاگرد او هستم برایم باعث افتخار است.

جهانی که با سه گل بهترین گلزن صنعت نفت است در این باره گفت: بیشتر دوست دارم پاس گل دهم تا اینکه گلزنی کنم و در این فصل هم برای صنعت نفت سه گل و سه پاس گل داده ام و به نظرم عملکرد خوبی را داشته ام و سعی خواهم کرد در بازی‌های پیش رو هم برای صنعت نفت گلزنی کنم. اما در کل از دادن پاس گل بیشتر لذت می‌برم.

هافبک تیم صنعت نفت درباره پرداختی‌های این باشگاه از ابتدای فصل تاکنون، تصریح کرد: در ابتدای فصل ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان به آن‌ها پرداخت شد و فکر کنم تا نیم فصل تا ۴۰ درصد از قرار داد هایمان پرداخت شود و خداراشکر تا کنون پرداختی‌ها از سوی باشگاه خوب بوده است و دقیقا در همان تاریخی که گفته اند پول پرداخت می‌شود و در این زمینه ما مشکل نداشته ایم.

جهانی در خصوص دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال نساجی بیان کرد: از همان ابتدا بهتر بودیم و موقعیت‌های خوبی را بر روی دروازه حریف به وجود آوردیم، اما با بدشانسی توپ هایمان وارد دروازه نمی‌شد و تیم نساجی جز چند کرنر موقعیت خاصی بر روی دروازه ما به وجود نیاورد و دیشب بازی کاملا یکطرفه‌ای را شاهد بودیم.

او در پایان گفت: امیدوارم شرایط صنعت نفت روز به روز بهتر شود و ما بتوانیم به رده‌های بالاتری در جدول صعود کنیم. خوشحال کردن هواداران بهترین کاری است که ما باید انجام دهیم و به امید خدا در بازی‌های آینده و در نیم فصل دوم تیم بهتری خواهیم شد.


بیشتر بخوانید: قربانی: صنعت نفت را به جایگاه اصلی اش باز می‌گردانیم

هخامنش: داور می‌توانست در ۲ صحنه اعلام پنالتی کند

صنعت نفت‌آبادان یک - نساجی مازندران یک/ نفتی‌ها در دقایق پایانی از شکست خانگی گریختند


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار