با اعلام مسئولان باشگاه استقلال خوزستان، کریم بوستانی و ایمان مبعلی، سرمربیان این تیم تا پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه، شاگردان وینفرد شفر با تک گل روح الله باقری به پیروزی یک بر صفر رسیدند و با یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبا در رده ششم جدول جای گرفتند.

در روزهای گذشته استقلال خوزستان وضعیت خوبی نداشته و با حواشی زیادی که پشت سر گذاشته، یکی از چالشی ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود. مسئولان تیم آبی پوش دیار کارون که پس از جدایی داریوش یزدی، پورموسوی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و با او به توافقات شفاهی رسیدند و حتی قرارداد به صورت رسمی امضا شد اما بنا به دلایلی  سرمربی سابق فولاد خوزستان ( پورموسوی ) قید حضور در استقلال را زد و از حضور در این تیم منصرف شد.

با اعلام مسئولان باشگاه استقلال خوزستان، بوستانی و ایمان مبعلی ( کاپیتان تیم ) هدایت این تیم را در ۲ بازی آینده و تا پایان نیم فصل برعهده خواهند داشت تا با مربی جدیدی عقد قرارداد کنند. عبدالله ویسی گزینه اصلی استقلالی ها برای هدایت این تیم است. 

آبی پوشان دیار کارون باید در چارچوب هفته چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر مقابل سایپا و سپاهان اصفهان دیدار کنند. این تیم در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر با تنها ۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد. 


بیشتر بخوانید: 

استقلال خوزستان ۰ - ۱ استقلال تهران /۳ امتیاز شیرین به حساب آبی پوشان پایتخت در اهواز

مصاف شاگردان مهاجری و قلعه نویی در تبریز / نخستین محک منصوریان با ذوبی‌ها / دربی هم نام‌های لیگ در جنوب/ جدال پرسپولیس و تراکتور در آزادی

 اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال


انتهای پیام/

سرمربیان استقلال خوزستان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار