تیم تکواندو شهرداری ورامین با پیروزی برابر تیم قزاقستان راهی مرحله فینال مسابقات تیمی جهان شد.

صعود تیم تکواندو شهرداری ورامین به مرحله فینالبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تیمی تکواندو به میزبانی کشور امارات از روز شنبه سوم آذرماه آغاز شد و تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حاضر شد.

شاگردان خانلرخانی با پیروزی برابر تیم‌های جمهوری آذربایجان، چین و ازبکستان در دور مقدماتی پیروز شد و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم تکواندو شهرداری ورامین از ساعت ۱۳:۳۰ امروز یکشنبه در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و شاگردان خانلرخانی روی شیاپ چانگ به مبارزه پرداختند.

تیم تکواندو شهرداری ورامین در پایان راند دوم ۱۹ بر ۹ از حریف خود پیش افتاد و در راند سوم که هر ۴ هوگوپوش کشورمان روی شیاپ چانگ رفتند و در پایان این راند حساس تکواندوکاران کشورمان توانستند با نتیجه ۳۰ بر ۹ از حریف خود پیشی بگیرند.

در راند چهارم و پایانی این دیدار حساس تیم قزاقستان توانستند امتیاز خود را از ۹ به ۱۷ برسانند، اما باز هم این شاگردان خانلرخانی بودند که با نتیجه ۴۹ بر ۲۹ به پیروزی رسیدند و به مرحله پایانی رسیدند.

این مبارزه در ۴ راند برگزار شد و تیم تکواندو شهرداری ورامین در پایان با نتیجه بر برابر تیم قزاقستان به پیروزی رسید و راهی مرحله فینال شد.

سینا بهرامی، مهدی خدابخشی، ابوالفضل یعقوبی و میر هاشم حسینی تکواندوکاران تیم شهرداری ورامین هستند که با هدایت پیام خانلرخانی در این دوره از مسابقات تیمی جهان شرکت کردند.


بیشتر بخوانید: تغییر ترکیب تیم شهرداری ورامین در مسابقات قهرمانی تیمی جهان

قرعه‌کشی مسابقات تیمی تکواندو قهرمان جهان ۲۰۱۸ انجام شد

خانلرخانی: کار سختی برای قهرمانی جهان در امارات پیش رو داریم


انتهای پیام/

نتایج مسابقات تکواندو تیمی جهان در امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار