تکواندوکاران کشورمان در مبارزه پایانی مرحله مقدماتی با هوگوپوشان ازبکستان مبارزه کردند که با برتری برابر این تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

صعود تکواندوکاران ایرانی به نیمه نهایی قهرمانی تیمی جهان بدون توقفبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال ۲۰۱۸ با حضور ۸ تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی از ساعت ۸:۳۰ (به وقت تهران) امروز (شنبه - سوم آذرماه) در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در گروه خود با تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه شده بود که در آخرین پیکار برابر تکواندوکاران ازبکستان قرار گرفت و موفق شد نتیجه را ۵۴ بر ۳۷ به نفع خود رقم بزند.

نمایندگان کشورمان در اولین مسابقه خود به مصاف تیم آذربایجان رفتند و موفق شدند با نتیجه ۶۶ بر ۵۸ این مبارزات را به پایان برساند. در دومین دیدار نیز رو در روی تیم چین قرار گرفت و با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ موفق شد با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شود.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده‌اند که با کسب دو پیروزی در ادامه به مصاف ازبکستان می‌روند.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی و فینال از ۱۲:۳۰ تا ۱۵:۳۰ فردا (یکشنبه – ۴ آذرماه) پیگیری می‌شود.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G۲ می‌باشد و به ترتیب به تیم‌های اول ۲۰ امتیاز، دوم ۱۲ امتیاز، سوم ۷.۲ امتیاز و پنجم ۴.۳۲ امتیاز تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:تغییر ترکیب تیم شهرداری ورامین در مسابقات قهرمانی تیمی جهان

قرعه‌کشی مسابقات تیمی تکواندو قهرمان جهان ۲۰۱۸ انجام شد

خانلرخانی: کار سختی برای قهرمانی جهان در امارات پیش رو داریم


انتهای پیام/

نتایج مسابقات تیمی تکواندو جهان در امارات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار