مسابقات سنگ‌نوردی المپیاد استعداد‌های برتر دختران کشور در ماده سرطناب با قهرمانی سنگ نوردان البرزی و کرمانی پایان یافت.

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش دختران مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در دو رده سنی (رده های سنی 12 تا 15 سال ) به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در حال برگزاریست.

وی افزود: این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرايش‌هاي سرطناب، سرعت، بلدرينگ و کامباین از روز یکم آذر جاری در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان آغاز شده است و تا چهارم همین ماه ادامه دارد.

ایرانمنش تصریح کرد: مسابقات روز پنج شنبه یک آذر در ماده سرعت، جمعه 2 آذر در بلدرینگ و شنبه 3 آذر در ماده سرطناب برگزار شد که در پایان رقابت های سرطناب نتایج زیر حاصل شد:

گروه 15-14سال

مقام اول: پریسا مددی از البرز

مقام دوم: فاطمه پور بحری راه پیمایی از تهران

مقام سوم: شیما رستگار از زنجان

گروه 13-12

مقام اول: سارا زراعت زاده از کرمان اول

مقام دوم: ریحانه سادات موسوی از تهران

مقام سوم: هلیا سادات حسینی از کرمان

وی یادآور شد: رقابت های ماده سرطناب با حضور زمانی نماینده وزارت ورزش، گرجی نایب رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، گرامی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و گنجی نایب رییس بانوان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان انجام شد.

ایرانمنش افزود: این رقابت ها یک شنبه 4 آذر جاری در ماده کمباین پیگیری می شود.

یادآور می شود: رقابت های بخش پسران نیز یکم تا چهارم آذر ماه به میزبانی استان زنجان در سالن اختصاصی سنگ نوردی برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

نتایج رقابت های سنگ نوردی، ماده سرطناب المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار