المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در ماده بلدرینگ دختران با حضور شصت و هفت ورزشکار و بیست و یک سرپرست و مربی از بیست و یک استان کشور آغاز شد.

آغاز المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در ماده‌ی بلدرینگ دختران در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردي المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش دختران مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در دو رده سنی (رده های سنی 12 تا 15 سال ) به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در حال برگزاریست.

این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرايش‌هاي سرطناب، سرعت، بلدرينگ و کامباین از روز یکم آذر جاری در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان آغاز شده است و تا چهارم همین ماه ادامه دارد.

مسابقات روز پنج شنبه یک آذر در ماده سرعت برگزار شد و امروز جمعه 2 آذر نیز در بلدرینگ با حضور شصت و هفت ورزشكار و بيست و يك سرپرست و مربي از بيست و يك استان کشور آغاز شد.

گرجی نایب رئیس فدراسیون، زمانی نماینده ی وزارت ورزش و جوانان و ایرانمش رییس هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان بر کمیته استعدادیابی نظارت می کنند.

این رقابت ها شنبه 3 آذر در ماده سرطناب و یک شنبه 4 آذر جاری در ماده کمباین پیگیری می شوند.

یادآور می شود: رقابت های بخش پسران نیز یکم تا چهارم آذر ماه به میزبانی استان زنجان در سالن اختصاصی سنگ نوردی برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

رقابت های ماده بلدرینگ دختران در کرمان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار