یکی از علمای مصری حاضر در کنفرانس وحدت گفت: متاسفانه برخی می‌خواهند آنچه که فلسطین عزیز برای مسلمانان دارد و نقش مهم قبله نخست مسلمانان را کم اثر کنند.

برخی می‌خواهند نقش فلسطین را برای مسلمانان کم اثر کنندبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ عبدالسلام محمد عبدالله امروز(شنبه 3 آذرماه) در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی با بیان اینکه مسجد الاقصی از ما می‌خواهد که به کمکش بشتابیم، گفت: برادران مومن! ما نیاز شدیدی در حال حاضر به بازنگری در خودمان و پیشه کردن تقوای الهی در هستیم، متاسفانه برخی می خواهند آنچه که فلسطین عزیز برای مسلمانان دارد و نقش مهم قبله نخست مسلمانان را کم اثر کنند.

وی افزود: شبکه های ارتباطی برای اینکه در میان مسلمانان وحدت وجود داشته باشد، باید قدرتمند شود. ما به دنبال امنیت، آرامش و رفاه هستیم و این فکر را برای برادران مان هم باید داشته باشیم.

شیخ عبدالسلام خاطرنشان کرد: هر روز برادران ما در فلسطین اشغالی با گلوله مواجه و بمباران می شوند، پس ما باید از آنان حمایت کنیم و درباره آنان صحبت کنیم و سخن از مردم فلسطین را باید در هرجایی که می‌توانیم بیان کنیم؛ چرا که این کار خواسته برادران ما در فلسطین است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار