سرمایه‌گذار رویال پارک سرعین گفت: خوشبختانه در ماه‌های گذشته اقدامات موثری از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در راستای توسعه گردشگری انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حامد حسینی، سرمایه‌گذار رویال پارک سرعین صبح امروز با اشاره به اقدامات مثبت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در خصوص توسعه گردشگری اردبیل، تصریح کرد: برگزاری رویدادها و برنامه های فرهنگی نمونه بارز تحولات مجموعه میراث فرهنگی استان است.

وی تاکید کرد: مدیریت جدید با انرژی مضاعف و در جهت نیل به اهداف این مجموعه قدم برمی‌دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرمایه‌گذار رویال پارک سرعین تصریح کرد: باید اولویت‌های توسعه و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در هر استان نسبت به سیاست‌های کلی نظام تعریف می‌شد و این کار در بسیاری از نقاط مختلف کشور انجام گرفته است اما در استان اردبیل این اتفاق در گذشته رخ نداده بود.

حسینی با تاکید بر اینکه اقدام اخیر استاندار در معرفی گردشگری به عنوان محور اول توسعه کاملا به جا و کارشناسی بوده است، افزود: تحول در این صنعت در سطح استان منوط به اجرای طرح‌های خلاقانه گردشگری است که امیدواریم با تحقق آن شاهد افزایش میانگین درآمد استان از این صنعت باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به تنوع جاذبه‌های طبیعی و تاریخی از شمال تا جنوب استان امیدواریم با اجرایی کردن طرح‌های منحصربه فرد، رشد و پیشرفت استان اردبیل را در این زمینه شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

توسعه گردشگری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.