مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت معرفی گردشگری سلامت به عنوان برند ملی شمال این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در دیدار با فرماندار بیله سوار تصریح کرد: گردشگری سلامت محوری‌ترین برنامه ما در شمال استان به ویژه در شهرستان بیله‌سوار است.

وی به ضرورت مشارکت ادارات در اجرای برنامه های توسعه محور تاکید کرد و افزود: اقدامات لازم برای ارایه برنامه‌های مفید در این زمینه تا یک ماه آینده انجام گرفته است.

فلاحی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی در این زمینه، افزود: اداره کل بخش خصوصی را بازوی یاری گر خود در اجرای برنامه ها و تقویت تاسیسات گردشگری می داند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: گردشگری یک حوزه فرابخشی است و رشد و پیشرفت در این خصوص نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف و همراهی ویژه مردم است.

فلاحی با اشاره به اینکه استراتژی جدید توسعه گردشگری استان در محور شمال به جنوب است، گفت: در تحقق این سیاست ضروری است تمامی حوزه ها پای کار بوده و یاری گر ما باشند.

انتهای پیام/ع

گردشگری سلامت محوری‌ترین برنامه در شمال استان اردبیل است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.