مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری ورود اتباع آذری به استان اردبیل 53 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به تأکید استاندار اردبیل به حوزه گردشگری به عنوان محور اول توسعه استان و جذب سرمایه‌گذاران در این حوزه، اردبیل به کارگاه بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تبدیل خواهد شد.

وی گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک حوزه کاملا فرابخشی است و موفقیت در این حوزه نیازمند همکاری تمامی مجموعه‌هایی است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این حوزه تأثیرگذار هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: 10 رویداد بزرگ گردشگری در سطح استانی و ملی در 6 ماهه نخست امسال برگزار شده است که می‌تواند در شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان مؤثر باشد.

فلاحی با اشاره به افزایش حضور گردشگران خارجی در استان اردبیل ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 53 درصد افزایش در ورود اتباع آذری به استان اردبیل داشته‌ایم که اکثر این مسافران در حوزه گردشگری سلامت به استان سفر می‌کنند.

انتهای پیام/ع

افزایش حضور گردشگران خارجی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.