مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۸ تیم تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم و روستایی خراسان شمالی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، عیسی برجی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در هفته گرامیداشت بسیج، ۱۸ تیم تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به ۱۵ منطقه محروم استان اعزام می‌شوند.

وی افزود: تیم‌های پزشکی به مناطق محروم بهکده رضوی ، دهستان کهنه جلگه ، روستای شورک ، روستای باش کلاته و قراجه مانه و سملقان ، گیفان بجنورد ، دهستان رزق آباد و کلاته ممیش اسفراین ، شهرک، ولی عصر شیروان ، دهستان بالا دشت گرمه و روستای باش محله فاروج اعزام خواهند شد.

برجی با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است، بیان کرد: ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری و اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به مساجد صورت می‌گیرد.

وی از برپایی ایستگاه سلامت در محل تجمع روز پنجم آذر در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: هفته جاری در ۱۰ مسجد خراسان شمالی ایستگاه سلامت برای ویزیت و مشاوره به بیماران نیازمند با حضور پزشکان عمومی و متخصص دایر می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در ۶ ماهه امسال ۹۴ تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام داشتیم که به ۱۱ هزار و ۶۵۲ نفر خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه در این اعزام‌ها ۱۶۵ پزشک و پرستار و دارویار فعالیت دارند، افزود: ارزش این خدمات ۳۵۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

وی اظهار کرد: در شش ماهه امسال با برپایی ۱۱۵ ایستگاه سلامت به مناسبت‌های مختلف در استان به ۱۱ هزار و ۱۵۰ نفر خدمت رسانی پزشکی در طرح شهید رهنمون در استان انجام شد.

انتهای پیام / ب 

خدمات رسانی پزشکی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی به مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.