رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرم نوبران ساوه گفت: چندین ماه قبل تجهیزشدن معابر عمومی غرق آباد به دوربین‌های مداربسته را تذکردادیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ابوالحسن شریفی رئیس حوزه قضایی و رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرم نوبران ساوه گفت: با اشاره به سرقت مسلحانه طلا فروشی درسی ام آبانماه در غرق آباد گفت: از چندین ماه قبل موضوع تجهیز معابر عمومی شهر‌های نوبران و غرق آباد به دوربین‌های مداربسته را در کمیته امنیتی بخش به نهاد‌های مسول تذکر دادیم، اما متاسفانه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

شریفی با قدردانی از اقدامات پلیس درخصوص پیگیری و حضور به موقع در این حادثه افزود: دستورات لازم در خصوص تعقیب سارقان صادر شده و همه واحد‌های پلیس در حال بررسی موضوع هستند.

وی با اشاره به اینکه امنیت مردم در سایه‌ی خون شهدا، رزمندگان و تلاش ماموران امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی به ثمر نشسته اضافه کرد: در شرایط موجود کشور باید با مخلین امنیت مردم به شدت و قاطعیت برخورد شود.

رئیس حوزه قضایی بخش نوبران ساوه تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی با تمام قاطعیت و ظرفیت‌های قانونی این موضوع را در دستور کار دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: با این وجود تحقیقات و اقدامات پلیس برای دستگیری سارقان با جدیت در حال پیگیری است.

در حدود ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه شامگاه سی ام آبانماه یک طلا فروشی در شهر غرق آباد شهرستان ساوه توسط افرادی ناشناس مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت و سارقان بعد از شکستن شیشه ویترین مغازه اقدام به سرقت مقداری طلاجات نموده و از محل متواری شدند اماخوشبختانه در این سرقت مسلحانه کسی آسیب ندید.

به گفته صاحب این طلافروشی، سارقان که ۳ نفر بودند، با به رگبار بستن ویترین این واحد و حمله با قمه به صاحب طلافروشی اقدام به سرقت مقادیری طلا کردند و سارقان مسلح بلافاصله متواری شدند.

چندین ماه قبل تجهیز شدن امنیتی معابر عمومی غرق آباد را تذکر دادیم

انتهای پیام/ج

انتقاد رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرم نوبران ساوه به تجهیز امنیتی معابر عمومی غرق آباد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.