مدیرآموزش و پرورش بهبهان از برپایی اولین جلسه کمیته هماهنگی و پیگیری انجمن‌های اسلامی در این شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور ، مدیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهبهان گفت: اولین جلسه کمیته هماهنگی و پیگیری انجمن های اسلامی دانش آموزی با حضور جمعی از مسئولان در دفتر این مدیریت برگزار شد.

وی افزود: کارشناس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان بهبهان گزارش مختصری از عملکرد و فعالیت های انجام شده در سال 96، از تداوم حضور دانش آموزان از آغاز فعالیت اتحادیه تا کنون ارئه داد.

عبدی پور ضمن ابراز خرسندی از تلاش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی برای تربیت نسلی آگاه، متعهد، اخلاق مدار و مسولیت پذیر، مشارکت و هم یاری این مدیریت با اتحادیه در راستای اجرای کلیه برنامه های آموزشی، پرورشی و فرهنگی را اعلام کرد.

اقبالی، کارشناس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان بهبهان تربیت همه جانبه دانش آموزان را هدف اصلی این انجمن دانست و با اشاره به اقامه نماز در تعدای از مدارس با حضور روحانیون، بر اجرای نماز جماعت در سایر مدارس تاکید کرد.

وی بیان داشت: از همکاری مدیرآموزش و پرورش بهبهان در فراهم نمون امکانات و فضای فیزیکی مناسب حهت برگزاری جلسات و برنامه های اتحادیه تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/م

توجه به انجمن های اسلامی دانش آموزی در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.