با حضور جمعی از مسئولان دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری کارسوق ژنتیک به کارگاه‌های آموزشی در شیراز بدرقه و اعزام شدند.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: مراسم بدرقه دانش آموزان برگزیده استانی دومین کارسوق ملی ژنتیک از دبیرستان دخترانه فرزانگان دکتر عادلی و دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی برای شرکت در کارگاه های آموزشی آماده سازی گروه ها برای حضور در مرحله کشوری در شیراز، برگزار شد.

 وی افزود:معاون آموزش متوسطه و کارشناسان آموزشی و تکنولوژی گروه های آموزش و پرورش بهبهان با حضور در مراسم بدرقه تیم های منتخب کارسوق ملی ژنتیک، برای دانش آموزان توانمند و دبیران ساعی راهنمای تیم ها آرزوی موفقیت کردند.

عبدی پور بیان داشت: بخرد مدیر و سنائی دبیر علوم از دبیرستان متوسطه دوره اول فرزانگان دکتر عادلی و علیپور مدیر و خندانی دبیر علوم دبیرستان متوسطه دوره اول استعدادهای درخشان شهید بهشتی دانش آموزان را در این اعزام همراهی می کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: کارگاه های آموزشی حضوری دومین کارسوق ملی ژنتیک به مدت 3 روز تا جمعه 2 آذر ماه در شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/م

دانش آموزان بهبهانی راهی مسابقات ژنتیک شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.