رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه 2 همدان از ایجاد اشتغال برای 158 مددجو در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

ایجاد اشتغال برای 158 مددجو در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،جعفر هاشمی ، رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه 2 با اشاره به  فعالیت‌های نهاد کمیته امداد در خصوص اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های زیرپوشش و کسب درآمد، این منطقه برای 158 نفر از خانواده ها ایجاد اشتغال کرده است.

وی افزود: به این منظور برای 38 نفر از طریق کاریابی، 36 نفر با استفاده از تسهیلات منابع داخلی به مبلغ 6 میلیون و 575 هزار ریال و 84 نفر نیز از طریق استفاده از تسهیلات منابع بانکی به مبلغ 16 میلیون و 380 هزار ریال ایجاد اشتغال شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه 2 همدان ادامه داد: برای مهارت‌آموزی خانواده‌ها نیز تعداد 519 نفر در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند و 571 میلیون و 666 هزار ریال برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هزینه شده است.

وی در خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین این منطقه نیز گفت: حامیان نیکوکار در هشت ‌ماهه امسال 8 میلیارد ریال به ایتام و فرزندان طرح محسنین زیرپوشش کمیته امداد منطقه 2 کمک کرده‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این منطقه 382 یتیم و 369 فرزند محسنین زیرپوشش این نهاد قرار دارند و تعداد 3 هزار و 68 حامی و خیر از آن‌ها حمایت مادی و معنوی به عمل می‌آورند.

وی افزود: با نزدیک شدن به فصل سرما با مساعدت خیرین، نیکوکاران و حامیان تعداد 20 دستگاه بخاری گازی به خانواده تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/ج


 ایجاد اشتغال برای 158 مددجو در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.