قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از جمع آوری  6 میلیارد و 300 میلیون تومان صدقه در 7 ماهه امسال در استان خبر داد.

جمع آوری بیش از 6 میلیارد ریال صدقه در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قاسم یارمحمدی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان به جمع آوری بیش از 7 میلیارد تومان صدقه اشاره کرد و افزود: از این میزان صدقات، 990 میلیون تومان در ماه صفر جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد:صدقات جمع‌آوری شده در زمینه حمایت، مسکن، خودکفایی و فرهنگی هزینه شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان بیان کرد: ۳ میلیارد تومان آن در حوزه حمایت در زمینه‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب دینی، جهیزیه، کمک‌های موردی، بهداشت نیازمندان، ارائه خدمان فرانشیز و خدمات ویژه درمان در منطق شهری و روستایی، آگاه‌سازی، آموزش و مشاوره و زمینه‌های دیگر بوده است.

یار محمدی افزود: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه مسکن برای ساخت و تعمیر منزل مددجویان هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۵۶۱ میلیون تومان در حوزه فرهنگی در زمینه آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌های تحت حمایت، برگزاری اردوهای آموزشی- تربیتی درون و برون استانی مددجویان به عتبات عالیات مشهدمقدس، قم و جمکران، غنی‌سازی اوقات‌فراغت با برگزاری کانون‌های دائم و موقت برای مددجویان و ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان هزینه شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در پایان ادامه داد: مابقی پول‌های جمع‌آروی شده در زمینه خودکفایی و اشتغال مددجویان و آموزش و مهارت آنها هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

جمع آوری 990 میلیون تومان در ماه صفر توسط همدانی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.