امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نماز یکی از مهمترین شئونات حاکمیت در جامعه اسلامی است،گفت: مسئولان ،روحانیون و نخبگان ببیش از پیش به نماز اهمیت داده و علاوه بر حضور خود دیگر اقشار مختلف را برای خواندن نماز تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ آیت الله محمد رضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان  و امام جمعه یزد در مراسم چهارمین اجلاس نماز در شهرستان مهریز گفت:روحانیون و دستگاه‌های تبلیغاتی نهادینه کردن فرهنگ نماز بین جوانان را به عنوان یکی از مهمترین شئونات حاکمیت در جامعه اسلامی در اولویت کاری خود قرار دهند. 

آیت الله ناصری افزود: ترویج و تبلیغ نماز در موئسسه های آموزشی از ضروریاتی است که باید به آن توجه لازم شود.

 اهمیت  نماز و ترویج  جوانان به خواندن نماز

نماینده، ولی فقیه در استان  و امام جمعه یزد  با اشاره به اینکه امروزه  شبکه‌های اجتماعی  به ویژه فضای مجازی، پای ثابت اخبار و اثرگذاری در خانواده شده است افزود: باید در این فضا ها ، اهمیت نماز و آثار معنوی و روحی آن را به زبان روز و زیبا بیان کرد و ارزش و عظمت و اثر گزاری نماز را به جوانان شناساند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: زمان خود را صرف دیدن فلیم های تلویزیونی و کارهای غیر ضروری نکنید بلکه از وقت خود برای مطالعه در دین، نوشتن کتاب های مفید و کارهای با ارزش کنید.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه از خط ولایت جدا نشویم تصریح کرد: باید از جایگاه و فرصتی که در آموزش و پرورش و موئسسه های آموزشی وجود دارد  را در جهت برنامه‌های آموزشی برای والدین در راستای تشویق دانش آموزان به نماز بهره ببریم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: امام جمعه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.