فرمانده ناحیه بسیج شهرستان مهریز از اجرای طرح حمایت از نخبگان بسیجی با همکاری اداره فنی وحرفه‌ای این شهرستان خبر داد و گفت: حمایت از نخبگان وظایف همه آحاد مردم است.

علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه بسیج شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  با اشاره به حمایت از نخبگان و جوانان از وظایف همه احاد مردم است، گفت : بسیج امسال نیز  با همکاری ادرات مختلف به ویژه فنی و حرفه‌ای و ادرات  نحبگان و کارگاه‌های فعال را شناسایی و خدماتی مورد نیاز به آن‌ها ارائه می‌ دهد.

سرهنگ سلمانی افزود: با شناسایی مجموعه‌ی نخبگان ظرفیت رسیدن به سمت تجاری سازی و کارآفرینی فراهم می‌شود این مسئله در انجام اقتصاد مقاومتی نقش موثر دارد و به عنوان گفتمان اقتصادی انجام شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح حمایت از نخبگان مهریزی برای پیشرفت و آبادانی شهر و کشور است و بسیج به عنوان یک تهسیلگر خوب می‌تواند این پتانسیل را بارور کند.

 فرمانده ناحیه بسیج شهرستان مهریز گفت: همدلی مردم در جهت حفظ نظام از خدمات متفاوت بسیج و همه اقشار به آن گرایش و با آن همراهی و مشارکت دارند.

سرهنگ سلمانی افزود: ما باید دغدغه‌های افراد را  با تفکرات بسیجی و منصنافه حل و کار‌های جهادی را با همکاری ادارات وارگان‌ها دولتی انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مهریز ادامه داد: در هفته بسیج اداره محیط زیست نیز به عنوان ضابط بسیج معرفی می‌شود.

سرهنگ سلمانی گفت: در هفته بسیج ۱۵۰ برنامه اجرا می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها دو همایش پیشکسوتان و بسیجیان باعنوان شکوه و مقاومت، برگزاری اجلاس نماز، و رزمایش گردان بیت المقدس است.

انتهای پیام/ی

حمایت از نخبگان وظایف همه آحاد مردم است

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.